Eshop ryo.sk používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním webu ryo.sk s tým súhlasíte. Viac info Tu. Rozumiem X

Zákaznícke informácie



Podmienky nákupu :

1..::

Nákup tovaru prostredníctvom Internetového obchodu www.ryo.sk (ďalej len obchodu) môže uskutočňovať každá osoba bez obmedzenia, za predpokladu, že bude dodržiavať nižšie uvedené podmienky.

2..::

Internetový obchod RYO sa zaväzuje dodať zákazníkovi akýkoľvek tovar, ktorý si objednal z aktuálnej ponuky internetového obchodu najneskôr do 14 dní od objednania tovaru. V prípade, ak IO RYO nebude môcť z technických alebo iných dôvodov zákazníkovi dodať, budeme zákazníka neodkladne o tejto skutočnosti informovať. Tovar zasielame poštou alebo kuriérskou službou na dobierku zákazníkovi na adresu, ktorú uvedie pri registrácii alebo pri vyplnení objednávky. Náklady na dodanie tovaru : Tovar Vám doručíme ako Zmluvný balík Slovenskou poštou, alebo kuriérom spoločnosti GEIS Global Logistics, na dobierku v pracovných dňoch.

Štandardne Vám účtujeme prepravné náklady nasledovne :

­ 3,30 Euro poštová dobierka s doručením na poštu.

­ 4,50 Euro poštová dobierka s doručením na Vašu adresu

­ 4,90 Euro na dobierku pri doručení do 48 hodín kuriérom spoločnosti GEIS Global Logistics.

­ Pri neštandardných zásielkach sa môže cena odlišovať, no bude s Vami telefonicky konzultovaná.

­ Osobný odber na adrese Trenčianska 20, Nové Mesto nad Váhom je bezplatný.

Pri osobnom odbere, objednaný tovar rezervujeme max. 3 dni. Doručenie kurierskou službou do 48 hodín sa rozumie čas od prevzatia zásielky kuriérom z expedície do doby doručenia adresátovi. Zber balíkov sa vykonáva 1x za pracovný deň. Uvedené poplatky platia pri dodaní tovaru v celej Slovenskej republike. Pri dodaní tovaru do zahraničia účtujeme individuálne prepravné náklady podľa platných medzinárodných cenníkov doručovateľa.

3..::

Odberateľ si objednáva tovar z ponuky obchodu, ktorá je priebežne aktualizovaná, za ceny uvedené pri aktuálnej položke. ( Ceny sú uvádzané spolu s DPH)

4..::

Ak je objednávateľ vlastníkom zákazníckej karty (RYO – všetko pre deti), túto skutočnosť uvedie do „poznámky“ a bude mu vybraný tovar účtovaný za zvýhodnenú cenu majiteľa karty po overení údajov vlastníka.

5..::

Obchod RYO dodá tovar k zákazníkovi na adresu, ktorú zákazník uvedie pri vyplnení kontaktného formulára, kuriérom spoločnosti GEIS Global Logistics alebo Slovenskou poštou. Ak si želáte doručiť tovar na inú adresu, ako je adresa uvedená v registračnom formulári, môžete uviesť adresu doručenia do „poznámky“ , my sa potom budeme riadiť týmto Vašim pokynom.

6..::

Po prijatí objednávky sa obchod RYO zaväzuje dodať objednaný tovar zákazníkovi najneskôr do 14 dní od objednania tovaru. / spravidla do 72 hodín od spracovania objednávky/ Dodanie tovaru je výhradne na dobierku: Slovenskou poštou za 3,30 Euro, alebo kuriérom spoločnosti GEIS Global Logistics za 4,90 Euro. Uvádzané ceny prepravy sú platné v rámci Slovenska. Prepravné do zahraničia je kalkulované osobitne. Dodacie lehoty sa počítajú v pracovných dňoch, počas dní pracovného voľna zásielky neexpedujeme. Osobný odber je možný na adrese Trenčianska 20, Nové Mesto nad Váhom a je bezplatný. Pri osobnom odbere objednaný tovar rezervujeme max. 3 dni.

7..::

Obchod RYO pri nedodržaní dodacej lehoty z objektívnych dôvodov, bude neodkladne informovať kupujúceho ­ spotrebiteľa, ktorý môže následne odstúpiť od zmluvy.

8..::

Každú objednávku tovaru na dobierku si pred odoslaním preverujeme na uvedenom e­maile, alebo telefónnom čísle.

9..::

Po overení objednávky Vám budú údaje o vybavení, odoslaní a výslednej cene zásielky zaslané na uvedený e­mail, prípadne SMS na uvedené telefónne číslo.

10..::

Pri dodaní si odberateľ musí tovar vizuálne skontrolovať ihneď pri prevzatí. Má nárok tovar neprebrať vtedy, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V prípade, že poškodenie nie je viditeľné a reklamácia je uplatnená do 7 dní od dňa dodania, obchod RYO sa zaväzuje poškodený tovar vymeniť.

11..::

V prípade uplatnenia reklamácie , platí reklamačný postup stanovený v reklamačnom poriadku.




Zľava 5% ­ vernostný program:

Firma RYO-RYLJAK poskytuje svojim zákazníkom zvýhodnený nákup v internetovom obchode udelením zľavy z hodnoty nákupu (bez poštovného).
Podmienky získania zľavy:

• Kupujúci musí byť registrovaný zákazník na www.ryo.sk
• Hodnota každého nákupu na www.ryo.sk je sčítavaná (bez poštovného)
• Dosiahnutím sumy nákupov /a ich zaplatením/ v hodnote 100.­Euro bude automaticky udelená
zľava z ďalšieho nákupu vo výške 5%. O tejto zľave je kupujúci informovaný v pokladni alebo v sekcii pre editovanie profilu zákazníka.
• Z vernostného programu je vyradený spotrebiteľ, ktorý poruší obchodné podmienky. Firma RYO­RYLJAK si vyhradzuje právo zmien podmienok, ako aj udeľovania nároku na zaradenie do vernostného programu.




Záručná doba

Záručná doba na všetok predávaný tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru spotrebiteľom. Pri preberaní tovaru spotrebiteľ musí vizuálne skontrolovať tovar, či je úplný, či nedošlo k mechanickému poškodeniu pri preprave. Ak zistí tieto chyby, tovar nepreberie , ale spíše s doručovateľom protokol o poškodení. Ak zistíte mechanické poškodenie až po rozbalení tovaru, okamžite nám túto skutočnosť nahláste do 3 dní od prevzatia. V takomto prípade Vám poškodený tovar vymeníme .

Reklamácie doručovacích služieb

Tovar z RYO.sk je k Vám doručovaný prostredníctvom Slovenskej pošty alebo kuriérom spoločnosti GEIS Global Logistics . Môže sa stať, že zásielka k Vám príde poškodená. V takom prípade postupujte, prosím, nasledovne:

1. Zásielku si pred doručovateľom prezrite a otvorte.
2. V prípade poškodenia obalu (roztrhaný, rozmočený...) spíšte ihneď s doručovateľom protokol o poškodení zásielky.

Na RYO.sk balíme tovar veľmi opatrne, aby k Vám prišiel v poriadku. V prípade problému nám napíšte na adresu info@ryo.sk . Do predmetu uveďte "Sťažnosť na dopravu", popíšte problém, uveďte kontakty na seba, číslo zásielky a číslo faktúry. Váš problém budeme riešiť s dopravcom a oznámime Vám ďalší postup. Poškodené zásielky nemôžu byť Vašou starosťou a nesmú Vám znepríjemňovať nakupovanie na RYO.sk. Príjemca zásielky je povinný si pri prevzatí zásielku prezrieť a pri zjavných a na povrchu obalu zásielky viditeľných poškodeniach, (ale aj pri zjavných a vo vnútri zrejmých čiastočných stratách zásielky), tieto poškodenia ihneď hlásiť. O rozsahu poškodenia, alebo čiastočnej strate obsahu zásielky musí byť ihneď spísaný zápis o škode. Doručovateľ je povinný takýto zápis spísať.

Orgán dohľadu, podávanie sťažností a podnetov:

Slovenská obchodná inšpekcia
Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
Odbor výkonu dozoru
tel. č.: 032/6400 109
fax č.: 032/6400 108
e­mail: tn@soi.sk

Zákaznícky servis

Oddelenie pre spokojnosť zákazníka Cieľom oddelenia pre spokojnosť zákazníka je pomôcť zákazníkom internetového obchodu Ryo.sk s nákupom. Sme tu pre Vás denne k dispozícii, pripravení Vám s čímkoľvek poradiť. Ak ste u nás prvýkrát, neobávajte sa nás kontaktovať a spýtať sa na hocijakú maličkosť. Na Vaše otázky smerujúce na info@ryo.sk odpovedajú pracovníci z tímu oddelenia pre zákazníkov v deň prijatia e­mailu, najneskôr však do 48 hodín. Budeme radi, keď Váš prvý nákup na internete bude práve na Ryo.sk a urobíme maximum pre to, aby sme Vás presvedčili o bezpečnosti a pohodlnosti elektronického nakupovania. Vyplnením objednávkového formuláru a zvolením súhlasu o zasielaní noviniek na e­mail súhlasíte s pravidelným zasielaním noviniek na e­mail uvedený v objednávkovom formulári. Zasielanie informačných e­mailov je možné zrušiť priamo v informačnom e­maile, alebo na vyžiadanie. V prípade potreby je možné zrušiť registráciu zákazníka na vyžiadanie zaslaním emailu na adresu info@ryo.sk

Naším cieľom je Vaša spokojnosť.